Dzień dobry!


Witaj.

Chcę tu napisać to, czego sama dowiedziałam się o współuzależnieniu.

Chcę spróbować opisać, co to jest i jakie jest.

Chcę opowiedzieć, co można robić, by poprawić los najważniejszej osoby w Twoim życiu, a przy okazji innych ważnych dla Ciebie ludzi.

Nie mam gotowego przepisu na sukces w żadnej dziedzinie, ale cały czas się uczę i testuję na sobie i obserwuję, siebie i innych. Niektóre rzeczy na mnie działają. Inne działają po prostu dzięki temu, że coś zaczynam rozumieć, że więcej wiem. Chętnie podzielę się swoją wiedzą z Tobą, a Ty możesz wybrać z tego to, co pasuje do Ciebie.

Zauważyłam, że jestem coraz szczęśliwsza. Nie znaczy to że nie mam problemów, kłopotów, że nie bywa mi bardzo smutno. Bo bywa. Ale w ogólnym rozliczeniu jest mi coraz lepiej. Im lepiej mi jest, tym większą mam chęć, by innym też się dobrze działo. Nie wiem dlaczego tak jest, ale podoba mi się to.

Jeżeli współuzależnienie jest Twoim problemem, czego chcesz się o nim dowiedzieć?

Skomentuj

