Audycja o współuzależnieniu w Radiu Podlasie


Witajcie,

Trafiłam przez całkowity przypadek na bardzo ciekawą audycję w archiwum Radia Podlasie.

Warto jej posłuchać, gdyż dotyczy właśnie współuzależnienia.

Autorami są AA, Janusz i Lechu, a audycje z cyklu „Użycz nam pogody ducha, Panie” prowadzone są przez nich na antenie tegoż Radia w każdy czwartek o godz. 21.40

Radio prowadzi archiwum swoich audycji, więc kto nie może ich słuchać na żywo, może się z nimi zapoznać potem. Niestety w takim przypadku nie można brać udziału w dyskusji, a szkoda bo ja tak lubię swoje trzy grosze wtrącić… To jednak drobiazg w porównaniu z tym, jaką wartość ma sama audycja.

Czego można dowiedzieć się między innymi z audycji Janusza i Lecha o współuzależnieniu:

  • Jakie są oznaki współuzależnienia.
  • Czy można pomóc osobie uzależnionej.
  • Jakie jest znaczenie grup wsparcia.
  • Jak może Ci pomóc policja – jaka jest jej rola.
  • Jak może Ci pomóc kurator – jaka jest jego rola.
  • Można też usłyszeć autentyczne świadectwa osób, które zmieniają swoje życie na lepsze.

W innych odcinkach poruszane są inne problemy związane z uzależnieniami, głównie od alkoholu, ale nie tylko. Naprawdę warto posłuchać. Wiele osób dzięki wysłuchanym audycjom odnalazło siebie wśród ludzi, przełamało barierę wstydu i wyobcowania, postanowiło żyć pełnią życia. Serdecznie polecam Radio Podlasie.

Jeżeli gdzieś jeszcze w radiach internetowych takie audycje są i traficie na nie – słuchajcie. Można tu odnaleźć „swoich” ludzi, prawdziwych przyjaciół, można znaleźć sposoby na uporanie się ze swoimi problemami, można się po prostu uśmiechnąć.

Pozdrawiam Autorów i Słuchaczy Radia Podlasie bardzo serdecznie. Jak zwykle zachęcam do komentowania i zadawania pytań,

Justyna

Tagi: , , , , , ,

Odpowiedzi: 9 to “Audycja o współuzależnieniu w Radiu Podlasie”

  1. Wojtek Says:

    Witaj
    Ja też słucham co tydzień tej audycji, również w poniedziałek dla DDA o tej samej porze (jest też w archiwum).
    Jest także sporo innych mp3 o trzeźwości na mojej stronce http://dzienpodniu.webpark.pl/
    Miłego słuchania Wojtek

  2. Lechu Says:

    Dzięki za miłe słowa i informację o naszych audycjach w Katolickim Radiu PODLASIE. Pozdrawiam serdecznie. Lechu
    PS Też zaczynałem od Radia Kolor. Nawet się z Krzysztofem wymienialiśmy. On był u nas w studiu a ja u niego. Też to było dawno właśnie w Radio COLOR

    • Justyna Says:

      Ale super! Nie wiedziałam! Chociaż te Twoje audycje są tak profesjonalne i swobodnie prowadzone, że wcale mnie to nie dziwi. Bardzo mi się też podoba, że jest to radio takie trochę bardziej lokalne, blisko ludzi.

      Zachęcam wszystkich, kto jeszcze nie słuchał tych audycji „Boże, użycz nam pogody ducha”, do zajrzenia w czwartki 21.40 na http://www.radiopodlasie.pl/. W prawym górnym rogu strony jest taka ikonka ON-LINE. Wystarczy kliknąć, pobrać wtyczkę i już można słuchać!

    • Justyna Says:

      Ale super! Nie wiedziałam! Chociaż te Twoje audycje są tak profesjonalne i swobodnie prowadzone, że wcale mnie to nie dziwi. Bardzo mi się też podoba, że jest to radio takie trochę bardziej lokalne, blisko ludzi.

      Zachęcam wszystkich, kto jeszcze nie słuchał tych audycji „Boże, użycz nam pogody ducha”, do zajrzenia w czwartki 21.40 na http://www.radiopodlasie.pl/. W prawym górnym rogu strony jest taka ikonka ON-LINE. Wystarczy kliknąć, pobrać wtyczkę i już można słuchać!

  3. Lechu Says:

    Dzięki za miłe słowa i informację o naszych audycjach w Katolickim Radiu PODLASIE. Pozdrawiam serdecznie. Lechu
    PS Też zaczynałem od Radia Kolor. Nawet się z Krzysztofem wymienialiśmy. On był u nas w studiu a ja u niego. Też to było dawno właśnie w Radio COLOR

  4. Lechu Says:

    Może będzie okazja pogadać na antenie?Zapraszam w każdy czwartek. Mikrofon otwarty dla wszystkich. Pozdrawiam. Lechu

  5. Wojtek Says:

    Webpark zamknął swój hosting , więc stronka migrowała na orangespace:
    http://dzienpodniu.orangespace.pl/
    Miłego słuchania Wojtek
    PS Pozdrowienia dla Ciebie i Lecha🙂

Skomentuj

